Autor: Tanjug, RTS

Novi Sad
23.02.2020.
18:05
Izgradnja deonice brze pruge od Stare Pazove do Novog Sada, duže od 40 kilometara, ide po planu i urađeno je više od 53 odsto ukupnih radova, izjavio je direktor ogranka "RŽD internešenel" u Srbiji Mansurbek Sultanov.
  • Limanac

    24.02.2020 17:51
    @Grinch
    “....Samo nek se radi. Ni auto put ni prugu nece odneti u grob...”

    Grinch,
    Opet je neko pozajmio tvoj nic...
  • ex chapman

    24.02.2020 10:07
    zovite me...
    ...na otvaranje. a dotada - prestanite da smarate! svaki bozji dan prica o tome sta grade i dokle se stiglo. kao da od svojih para grade a ne od VASHIH para - narodnih! bolje bi bilo da pricaju o tome koliko je para pronevereno i koliko je placeno vise nego sto je trebalo, o krsenjima zakona, HSE problemima i prava radnika...
  • Djole

    24.02.2020 08:01
    @Fubija 23.02.2020 • 20:11
    Knjige braćo...
    "....Dokle više to jalovo takmičenje sa manje-više podjednako ubogom okolinom? ..."

    da smo bar podjednaki .
    pruge i vozovi u Hrvatskoj , Madjarskoj i Rumuniji su mislena imenica za nase . Imao sam prlike da se vozim njihovim tacnim , modernim i vrlo urednim vozovima . Mada cu opet reci i da su pruge u Bosni i Bugarskoj takodjer u boljem stanju od nasih , tako da je komsiluk hteli to da priznamo ili ne u prilicno boljem stanju od nas .
  • Osoba M

    24.02.2020 07:44
    Da komsiji crkne krava mentalitet? Isto, nisu naglasili kojih komsija.
  • Чортановци

    24.02.2020 07:34
    @Снежана Кутрички
    Потписујем све, од речи до речи.
    У целој причи, народ на релацији од Карловачких винограда, преко Чортановаца Дунав, Чортановаца и Бешке је само изгубио!
    Оно што смо имали, сада више немамо и нећемо имати.

    Једно велико срамота за власт, која је ово дозволила!
  • Joca

    24.02.2020 07:23
    I tako dalje
    Ogromna investicija, nepouzdana pruga na nepouzdanom zemljistu, nepoznat prihod koji ce pruga i saobracaj na njoj donositi. Jedino je poznata maksimalna dozvoljena brzina i da komsije nemaju tako savremen saobracajni objekat.
  • dragan perković

    24.02.2020 06:10
    Ah
    Ova pruga kao i njihovi crveni vozovi nemaju sigurnosne sisteme-crna kutija (AS sistem),budnik itd.Sve će ovo po zakonu o bezbednosti u žel. saobraćaju morati biti zatvoreno i ponobo rađeno.Ruski zaposlenici non stop u alkoholisanom stanju.Sve ovo znam jer radim sigurnosne sisteme na železnici od 1980g.
  • /

    23.02.2020 23:18
    /
    Samo nek se radi. Ni auto put ni prugu nece odneti u grob.
  • Zikica

    23.02.2020 23:14
    Ljudi mozda neznaju, ali postoji brzi voz koji ide od Amsterdama, preko Brisela, Pariza pa ispod kanala lamans do Londona. Tacnije tu saobracaju dve firme Thalys i Eurostar i to su vozovi koji idu 300km/h. I to postoji preko 20 godina...
  • Putnik voza

    23.02.2020 22:42
    @Inženjer
    Izmeštanje pruge na trasu bez klizišta je jeftinije od gradnje postojećom trasom.. Postojeća klizišta su bure bez dna, a osim što izgradnja košta mnogo miliona više, košta i održavanje pruge na klizištu.
  • RVosha

    23.02.2020 21:26
    da li ce izgradnja ove pruge ucvrstiti nasu poziciju neprikosnovenog lidera regiona ?
  • Снежана Кутрички

    23.02.2020 21:26
    Само профит
    Све то је само да би се зарадило на транспорту а локални људски ресурси, модерним језиком речено, тј. људи из Бешке, Чортановаца, Карловачких Винограда и Дунав станица се укидају или измештају. Сви који су у тим насељима радили у Новом Саду у догледно време ће се из својих места и иселити због нерационалног путовања: станице ће бити далеко или укинуте. Кредит ће да плаћају грађани а пруге нису због њих већ профита!? И шта онда све те брзине нама вреде
  • arhiva

    23.02.2020 21:12
    u medjuvremenu u japanu :

    https://youtu.be/SSOMJ84EM1s
  • AVAV

    23.02.2020 21:06
    Ima da prestignemo Nemacku .
  • Mislilac

    23.02.2020 20:49
    Dva tunela
    Koliko sam video u Čortanovcima dok su išli vozovi, buše se dve nezavisne cevi-tunela.
  • Inženjer

    23.02.2020 20:34
    @Putnik voza
    Na celoj desnoj obali Dunava od Novog Sada do Beograda pa i dalje ka Smederevu postoje klizišta. Zato ne znam kakvu biste Vi to trasu pruge napravili, a da nije duža i skuplja od predložene. Svako veće odstupanje od postojeće trase bi povećalo dužinu pruge i zahtevalo nove objekte na pruzi (mostove), što bi svakako povećalu cenu. Ponekad je bolje ćutati nego pisati napamet.

    @Seka Persa
    Rade se dva tunela, tj. dve paralelene tunelske cevi, i dva paralelna vijadukta. Na slici se vidi samo jedna faza iskopa profila tunela (nešto više od polovine ukupnog profila). Proboj tunela u aprilu se odnosi na kraću, desnu tunelsku cev (smer Beograd - Novi Sad), dok će duža, leva cev (smer Novi Sad - Beograd) biti probijena kasnije.
  • Patriota

    23.02.2020 20:13
    Bravo!
    Kad vi ovo završite, neće biti ko da se vozi. Aj zdravo!
  • Fubija

    23.02.2020 20:11
    Knjige braćo...
    A šta nas ima pa da boli uvo kako je kod komšija! Dokle više to jalovo takmičenje sa manje-više podjednako ubogom okolinom? Kad ste takvi frajeri, napravite bolju prugu od Švajcaraca.
  • Bole

    23.02.2020 20:06
    A evo i linka sa sajta Infrastrukture Ž.S.

    https://youtu.be/btKgk59PMso
  • Bole

    23.02.2020 20:04
    Rade se dve tunelske cevi. Na slici je prikazana jedna.
  • Seka Persa

    23.02.2020 19:32
    Ozbiljno pitanje ovog puta:

    Rade li dva ili jedan tunel (i viadukt)?
    Ova fotka, ako je prikaz tunela, nema šanse da ima prugu u oba smera...
  • Komsija

    23.02.2020 19:24
    Nemoj tako komsija...
  • Putnik voza

    23.02.2020 19:17
    Moglo se graditi i negde van klizišta za manje novca, ali lako je tuđim parama razbacivati se .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna